2.041 beoordelingen - Powered by TNS
Ze zijn zeer klantvriendelijk en nemen echt de tijd voor je. Omdanks de corona regels. Blijven ze hetzelfde, net zo vriendelijk en hulpvaardig. Je hoeft maar te vragen en ze helpen je gelijk. Natuurlijk nemen ze de regels in acht.
Vriendelijk, duidelijk, staan klaar om vragen te beantwoorden.
Het is de beste dealer die ik ooit gehad heb, met zeer vriendelijk en uitmuntend deskundig personeel.
De problemen werden niet alleen vriendelijk ontvangen, mijn auto werd zelfs zonder gedoe opgehaald aangezien deze niet wou starten. De reparatie werd uitgevoerd en men keek zelfs verder. Een lekkage, waar ik al langer last van had, werd opgelost en mijn auto werd zelfs netjes uitgedroogd en zelfs schoongemaakt. Dit laatste was vast een enorme klus aangezien hij vreselijk smerig was. Al met al heb ik misschien meer betaald dan verwacht, maar alles werd zo uitermate goed uitgevoerd dat ik voor mijn gevoel zelfs in een hele nieuwe auto rond rij. Nogmaals mijn dank voor een geweldige ervaring en een prachtige service!
Tevreden.
Plezierige behandeling. Correcte afspraken. Klantvriendelijk.
Ontvangt correct. Kopje koffie geserveerd gekregen. Showroom ziet er keurig uit. Kreeg prachtige leenauto mee. En een extra te vervangen onderdeel, werd eerst telefonisch overlegd.
Afspraak, tijd, kosten opgave, overleg over een vervolghandeling, prima in orde.
Goede service en kwaliteit van het werk. Altijd wéér goed om bij hun de auto in goede handen achter te laten. Top werknemers en nog betere service. Uitermate vriendelijke mensen daar en gaat er al eens iets mis, lossen ze dat gewoon op zonder morren. Een plezier om van Haren naar Emmen te rijden. Heen en terug samen 100 km. Meer dan de moeite waard!
Goede service. Zeer tevreden over het uitgevoerde onderhoud.
Prima service.
Zeer goed geholpen altijd. En altijd bereid om iets extra te doen.
Een modern en eigentijds autobedrijf qua uitstraling en inrichting. Het ging in dit geval om een APK keuring in combinatie met een kleine beurt.Tijdens het wachten verwend met een vers gezet kopje koffie en een krantje, het kan erger. De sfeer is moeilijk weer te geven door de Corona maatregelen was de hele showroom gesloten en afgezet met tape, zeer onwerkelijk natuurlijk, persoonlijk zou ik wat meer aandacht besteden aan de huiselijkheid tijdens het wachten, het ziet er nu allemaal erg zakelijk uit, als dat juist de bedoeling is, dan is er verder niets te klagen dus.
Top service en vriendelijk.
Het is een heel klantvriendelijk berdrijf. Ze komen hun afspraken goed na .
Betrouwbaar en correct bedrijf dat meedenkt met haar klanten.
Bij de werkzaamheden van mijn auto werd een kapotte velg ontdekt. In overleg met mij is toen een 2e-hands velg opgezocht en gemonteerd. Ik stel dit zeer op prijs en heeft ervoor gezorgd dat er een betaalbare nota uit de bus kwam. APK + onderhoud ging precies volgens tijdopgave. Tevreden automobilist.
Auto Gorter zit in Assen. Ik woon in Almere. Toch rijd ik speciaal naar Gorter. Dit zegt toch genoeg! Ze kennen je, hebben aandacht voor je, denken met je mee. Kortom je voelt je weer klant. Je bent geen nummer. Er wordt gewoon weer tijd voor je gemaakt. Daar onderscheiden zij zich in.
Goede en eerlijke service!
Klantvriendelijk in de benadering, zowel per telefoon als live. Meedenkend en oplossingsgericht bij bijzondere vragen. Goed overleg als er wijzigingen nodig zijn en/of zich bijzonderheden voordoen tijdens de werkzaamheden.
Het is gewoon goed.
Je wordt goed behandeld en gehoord.
Ik ben op een prettige, duidelijke en concrete wijze behandeld door de receptie. Vragen over de grote beurt die mijn auto moest hebben werden duidelijk en compleet beantwoord.
Klantvriendelijkheid, prima service en kennis van zaken zijn bij Auto Ruyne vanzelfsprekend. Bij onderhoud van de auto kom je niet voor negatieve financiële verrassingen te staan.
Ruime en overzichtelijke showroom. Vrijwel direct geholpen. Direct proefrit kunnen maken. Er werd alle tijd voor ons genomen. Zonder te onderhandelen, direct een nette inruilprijs gekregen.
Kom er al jaren. Gewoon een goede garage met uitstekend personeel.
Gorter (Toyota Assen) heeft een herkenbare uitstraling die bij die garage past. De persoonlijke aandacht en klantinfo dient meer privé plaats te vinden.
Op weg naar een belangrijke afspraak gaf mijn Yaris hybride taal nog teken. Mijn Toyota service card was verlopen, maar na telefonisch overleg met de garage werd een oplossing gevonden. Van de werkplaats was niemand beschikbaar, maar een verkoper was al onderweg om mijn auto een accuboost te geven. De auto startte meteen, maar ik kreeg het advies om naar de garage te rijden om de accu te controleren. De accu bleek aan vervanging toe en werd dezelfde ochtend nog vervangen. Met twee-en-een-half uur vertraging konden we toch op pad, en de Yaris functioneert weer feilloos. Iedereen blij!
Goede en nette service, en leuke persoonlijke medewerkers.
Heb altijd al goede contacten gehad met dit bedrijf, nog nooit problemen ondervonden.